23 lutego 2015

Szaraczek z odrobiną ciepłego pomarańczu :)

Dobry wieczór,

Dziś cały dzień spędziłam nad ulepszaniem szaty graficznej mojego bloga.
Szablon, który wybrałam początkowo, chyba nie do końca pasował do tematyki tego bloga.
Postanowiłam poszperać trochę i poczytać (ponieważ grafika komputerowa jest mi zupełnie obca) a efekty oceńcie sami :)

A ponieważ żaden post nie może obyć się bez makijażu - chciałabym Wam zaprezentować makijaż wykonany już jakiś czas temu i odnaleziony w czeluściach mojego komputera podczas porządków:)
Taki szare kocie oko z odrobiną ciepłego pomarańczu :)




Dajcie znać czy nowa szata graficzna bloga oraz prezentowany makijaż przypadły Wam do gustu :) 

Dobrego wieczoru wszystkim,
Natalia.

2 komentarze:

  1. interesting makeup look :) love the brown/orange eyeshadow on the top of your eyes.. :) look more original that withouit it.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I am glad that you liked it, it was my intention to warmer the look a little with this orange eye shadow :)

      Usuń