16 lutego 2015

Maxi Karnawał :)

Dobry wieczór :)

Jestem jestem :)
Trochę zapracowana ale absolutnie nie narzekam - czerpię z życia pełnymi garściami i jestem za to bardzo wdzięczna :)

Bardzo chciałam opublikować dla Was swój makijaż walentynkowy, który (tak się jakoś złożyło) był również makijażem urodzinowym :) Niestety, obowiązki "perfekcyjnej pani domu" skutecznie uniemożliwiły mi ten zamiar :/


W zamian dzielę się z Wami makijażem, który wykonałam na konkurs Maxineczki.
Na pewno wiele z Was pokusiło się o przygotowanie czegoś extra - bo któż przeszedł by koło takich nagród obojętnie?
Mnie niestety nie udało się wygrać ale serdecznie gratuluje wszystkim zwyciężczyniom oraz wyróżnionym natomiast w kierunku organizatorów kieruje wielkie dziękuje za motywacje i szansę sprawdzenia się w trochę innej "materii" :)
Bez zbędnych słów - oto moja propozycja bardzo odważnego makijażu karnawałowego:)




I jak Wam się podoba moja szalona propozycja? Modelka była całkiem zadowolona :)

Pozdrawiam i życzę udanych ostatnich dni karnawału :)
Wracam niebawem - Natalia

4 komentarze:

  1. Ładne kolory, a co na ustach? Pięknie błyszczy :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach ten sam brokat co na oku :) Piękny, drobno zmielony fiolet z dość wyraźnymi różowymi tonami :)

      Usuń
  2. wow! z takim makijażem to na imprezie karnawałowej nie ma szans, żeby być niezauważoną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijazowa propozycja dla odwaznych i pewnych siebie kobiet:) ale skoro do odwaznych swiat nalezy to warto sprobowac:):)

    OdpowiedzUsuń