7 czerwca 2015

:):) ślubny sezon = brak czasu na bloga :)

Hej,

Long time - no see :P
Dawno nie było mnie na blogu a wszystko dlatego, że sezon makijażowy w pełni :) Oprócz tego, zobowiązania zawodowe i życie prywatne skutecznie zapełniają każdą chwile mojego życia :)
Ale jak zwykle nie narzekam - cieszę się niezmiernie, że tyle się dzieje :)

Częściej niż tutaj, zaglądam na facebooka- więc jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co się u mnie dzieje zapraszam do polubienie mojego fanpage'a :)

Poniżej zamieszczam zdjęcia kilku makijaży, które udało mi się ostatnio poczynić :)





I odrobina prywaty na sam koniec - wycinek maila, którego otrzymałam dzisiaj:

"Zacznę od tego, że zachwycasz całą moją rodzinę mamę teściową bratową itp itd :) nie tylko w makijażach ale całościowo- osobowo miałam przykaz jeszcze raz podziękowania za makijaże, które towarzyszyły nam przez całą noc-dzielnie trzymając się nawet we wzruszających chwilach
(...) dzięki jeszcze raz....
ślub wesele niesamowite ....ufff :):):)"


To ja dziękuję !!!! Dziękuje, bo dzięki takim słowom chce się robić to, co się kocha :)
Pozdrawiam wszystkich i życzę pięknej niedzieli :)

Natalia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz