13 stycznia 2015

100dniówka

Styczeń to szalony okres, w czasie którego pretekstów do wielkich wyjść jest co nie miara.
W ostatnim poście zgłębiłam temat trendów na karnawał 2015 a dziś chciałabym porozmawiać trochę na temat studniówki.

Swoją studniówkę pamiętam jak przez mgłę :) i wcale nie dlatego, że odbyła się bardzo dawno temu - po prostu nie przywiązywałam do niej jakiejś szczególnej uwagi:)


O trendach studniówkowych nie będę się rozwodzić bo co osoba to upodobania:)
Muszę jednak przyznać, że bardzo podoba mi się ostatnio zauważony trend na długie suknie. I chociaż nie jestem zwolenniczką mocnego postarzania się strojem i makijażem - suknie do ziemi o klasycznych krojach całkowicie trafiają w moje gusta :) a fakt, że nie są tak powszechne a i z ich dostępnością jest dość ciężko, dodaje im boskiej oryginalności :)

Jeśli chodzi o makijaż to jego dobór jest głownie uzależniony od kroju sukienki oraz fryzury (pomijam takie oczywiste oczywistości jak kształt twarzy, kolor oczu itp. :))
Dziś chciałabym Wam przedstawić moją propozycje makijażu studniówkowego, który z założenia miał być lżejszy, podkreślający urodę młodych kobiet :)
W kolejnym poście poszalejemy nieco bardziej :)


Do wykonania makijażu użyłam:

TWARZ:
- GOSH Foundation Primer CLASSIC - Baza pod makijaż idealnie aksamitna
- Face Nico Baggio RADIANCE FLUID FOUNDATION kolor 90
- Face Nico Baggio Creamy camouflage
- bronzer Honolulu W7
- Kobo Professional, Translucent Loose Powder 
OCZY:
- ARTDECO - Eyeshadow Base - Baza pod cienie do powiek
- MAKEUP REVOLUTION - Redemption Palette ICONIC 3
- VIPERA - Mineral Brow & Eye Liner - Mineralny Liner do brwi i powiek odcień 01Coal
BRWI:
- szaro-brązowy, matowy cień marki INGLOT
USTA:
- błyszczyk Miss Sporty


Dajcie znać jak Wam się podoba oraz jakie są Wasze typy na studniówkowy makijaż i strój:)

Spokojnej nocy,
Natalia.

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten makijaż! Wprawdzie jest on rzeczywiście bardzo subtelny, ale dla młodej dziewczyny idealny, gdyż nie przyćmi naturalnej, pięknej i młodej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) również uważam, że warto podkreślać dziewczęcy blask póki się go ma :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) dziękuje. Bardzo się cieszę, że są tutaj zwolenniczki trochę innego smoky eye niż typowe, klasyczne, mocno przydymione:)

      Usuń
  3. Dziękuje :) Makijaż dość klasyczny ale za to pasujący właściwie do każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń