5 listopada 2014

Everyday make up

Witam serdecznie,

Połowa tygodnia już za nami więc pomyślałam sobie, że najwyższa pora na nowy post :)
Prezentowane przeze mnie dotychczas prace można zakwalifikować do makijaży wieczorowych, charakteryzujących się mocniejszym podkreśleniem oczu i ust oraz bardziej kryjącym wykończeniem całej twarzy.
Dziś postawiłam na codzienność i chciałabym przedstawić Wam mój codzienny makijaż, którego wykonanie zajmuje nie więcej niż 20 minut.

Na co dzień zdecydowanie stawiam na delikatny makijaż oczu oraz twarzy. Użyte cienie są cieniami matowymi, w neutralnej kolorystyce.Wybieram podkłady delikatnie kryjące i nawilżające. Ewentualne niedoskonałości staram się zakryć za pomocą korektora bądź kamuflaża.
Jeśli chodzi o usta to preferuję je również w wersji naturalnej, często bez błyszczyka za to zawsze w duecie z pomadką ochronną.

Oto jak prezentuje się mój codzienny makijaż:


Do wykonania tego makijażu użyłam:

TWARZ:
- podkład JOKO Soft Touch podkład wygładzająco - nawilżający
- Camouflage Cream firmy Catrice
- bronzer Honolulu W7
- Kobo Professional, Translucent Loose Powder

 OCZY:
- baza do cieni firmy ARTDECO
- 3 cienie firmy Inglot (jasny krem 353, średni brąz 360, róż 311
- Essence I ♥ Smokey Jumbo Eye Pencil
- czarny matowy cień firmy no name :)
- tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
 BRWI:
- brązowy, matowy cień marki INGLOT 329


Ciekawa jestem jaka jest Wasza definicja codziennego makijażu i w czym czujecie się najlepiej.
Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam,
Natalia.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz